Quotes.bg
Начало
Автори
Цитати на деня
Популярни цитати
Теми
Цитати на тема "Маркетолог"
Никога не съм очаквала, че когато имам дъщеря, че една от най-важните ми задачи ще бъде да защитя детството й от превръщането на пазар в земята на маркетолозите.
Пеги Оренщайн
Най-лесният начин да разберете кой е клиентът в онлайн пространство е да разберете кой плаща за вещта. Обикновено хората, които плащат, са клиентите. Така че във Фейсбук хората, които плащат, са маркетолози. Това ги прави клиенти. И това означава, че ние сме продуктът, който се доставя на тези клиенти.
Дъглас Рушкоф
Маркетолозите харчат милиони за разработване на стратегии за идентифициране на пристрастията на децата и след това се възползват от техните уязвимости. Младите хора се заблуждават за известно време, но след това разработват защитни механизми, като разбиращи се от медиите нагласи или иронични нагласи. След това маркетолозите изследват тези защити, разработват нови мерки за противодействие и продължават.
Дъглас Рушкоф
Истинските крайни потребители на Фейсбук са маркетолозите, които искат да достигнат до нас и да ни повлияят. Те са платени клиенти на Фейсбук; ние сме продуктът. А ние сме техни работници. Безбройните часове, които ние - и най-вече младите - прекарваме в профилите си, са неплатеният труд, върху който Фейсбук оправдава оценката на акциите си.
Дъглас Рушкоф
Ако маркетолозите биха могли да разкрият какво се случва в мозъка ни, което ни кара да избираме един бранд пред друг - каква информация преминава през филтъра на нашия мозък, а каква - не, това би било ключово за истинското изграждане на брандове на бъдещето.
Мартин Линдстрьом
Това е чудесно време за "партизанския маркетолог". Дните, когато преди трябваше да купувате скъпо телевизионно време и реклама на жълти страници, за да започнете, изчезнаха.
Дейв Рамзи
На следващото поколение маркетолози и поведенчески икономисти, които ще подобрят икономическите, социалните и екологичните приноси, които маркетингът прави за благосъстоянието на хората и на планетата.
Филип Котлър
Маркетолозите трябва осъзнаят, че тяхната дефиниция за добро съдържание може да не е същата като определението на клиентите.
Филип Котлър