Quotes.bg
Начало
Автори
Цитати на деня
Популярни цитати
Теми
Цитати на тема "Бранд"
Врагът оформя брандът.
Мартин Линдстрьом
Ако трябваше да затворите очи и да влезете в място за поклонение, звуците и миризмите биха ви предупредили къде се намирате: камбанен звън, тамян, тътен на масивен орган. На повечето брандове липсват тези сензорни стимули.
Мартин Линдстрьом
Продуктите се произвеждат в завода; брандовете се произвеждат в съзнанието ни.
Мартин Линдстрьом
Ритуалите изграждат брандове.
Мартин Линдстрьом
Ако маркетолозите биха могли да разкрият какво се случва в мозъка ни, което ни кара да избираме един бранд пред друг - каква информация преминава през филтъра на нашия мозък, а каква - не, това би било ключово за истинското изграждане на брандове на бъдещето.
Мартин Линдстрьом
Малките данни не са свързани с тестване на концепции - тя е по-скоро да създаде основата за иновативно мислене за брандът.
Мартин Линдстрьом
Глобалната стратегия за изграждане на бранд всъщност е местен план за всеки пазар.
Мартин Линдстрьом
Реалността е, че един бранд вече не може да си позволи да бъде "приятел с всички".
Мартин Линдстрьом
САЩ доминираха и продължават да доминират в обществото и по този начин продукти и брандове активиращи страха - и впоследствие премахването на страха се продават значително по-добре, отколкото в други страни.
Мартин Линдстрьом
Брандът е нещо, което има ясна идентичност сред потребителите, която компанията създава, като изпраща ясно, последователно послание за период от години, докато достигне критична маса от маркетинг.
Фил Найт
Живеем във време, в което брандове са хора и хората са брандове.
Брайън Солис
Брандовете комуникират в две посоки: те ни помагат да кажем на другите хора нещо за себе си, но също така ни помагат да си създадем идеи за това кои сме.
Дан Ариели
Винаги помнете: бранда е най-ценното парче недвижимо имущество в света; ъгъл на нечий ум.
Джон Хегарти
Основна задача на държавата е да рекламира собствеността си, а именно – природното и културно-историческо наследство, да инвестира в превръщането на тези дадености в туристически атракции от световна величина. Да създаде национален бранд и да наложи като запазена марка най-значимите за българската история, култура и археология паметници, по примера на Акропола, Колизеума, Големия канон, Мачу Пикчу.
Поли Карастоянова