Quotes.bg
Начало
Автори
Цитати на деня
Популярни цитати
Теми
Цитати на тема "Клиент" - страница 4
Искам да кажа, че на най-простото ниво целият ми опит беше в маркетинга, който до голяма степен се отнася до разбирането на клиента, умението да бъде интуитивен, да може да бъде съпричастен.
Марк Рандолф
На двустранен пазар фокусирането върху клиента ще увеличи способността на бизнеса да извлича стойност от страна на предлагането.
Марк Рандолф
Не получавам пари, ако клиентите ми не се оправят до определен период от време. И разбира се, преди това не са ми плащали. Всички понякога се проваляме; всичко е наред.
Маршал Голдсмит
Моята работа е да покажа на клиентите си, че гневът им рядко е по вина на някой друг. Това е техният недостатък.
Маршал Голдсмит
Ако сте в бизнес и се обадите за продажби и този потенциален клиент не купува от вас, не седите там цял ден, оплаквайки загубата на този потенциален клиент. Отивате там и правите още 10 обаждания за продажби!
Матю Хъси
Маркетингът е наука и изкуство да намериш, задържиш и увеличиш броя на клиентите, от които печелиш.
Мисли за маркетинга
Не мислиш ли за клиента, значи въобще не мислиш!
Мисли за маркетинга
Защо да не дам безплатни услуги на клиентите си, за да ги свикнат с мобилния интернет и да накарам всеки малък град и село да го използва? Всички правят промоции. В света на интернет безплатно е нормално.
Мукеш Амбани
Клиентът винаги е прав: "Това са парите ми. Трябва да ме изслушаш."
Наоми Клайн
Във времена на бум компаниите имат високи печалби. Те увеличават производството, за да задоволят търсенето на стоки. Това води до излишно предлагане. Компаниите намаляват цените, за да се конкурират за клиенти. което води до по-ниски печалби, съкращения и икономическа депресия. В крайна сметка по-ниските цени водят до увеличаване на търсенето и печалбите отново се повишават. Икономиката е йо-йо.
Ниал Кищайни
При обработката отгоре надолу, каквато обикновено правим в психотерапията, ние говорим за нашите проблеми, нашите симптоми или взаимоотношения. И тогава терапевтът често се опитва да накара клиента да почувства какво чувства, когато говори за такива неща.
Питър Левин
Всички креативни хора имат нужда от нещо, срещу което да се бунтуват, това е, което придава на живота им вълнение, а креативните хора са тези, които правят живота на клиентите вълнуващ.
Пол Арден
Трябва да сте запалени по бизнеса си. Ако не обичате бизнеса си, вие правите ужасна лоша услуга на вашите клиенти и клиенти, членовете на вашия екип и бизнес партньори, вашето семейство и себе си.
Пол Зейн Пилзър
Когато повечето хора са недоволни клиенти, те се ядосват; Опитвам се да забогатея. Всичките ми фирми започнаха по един и същи начин: забогатях, като подобрих света и направих много хора по-щастливи в процеса.
Пол Зейн Пилзър
Компаниите стават богати, защото намират начин да служат на другите по-добре. И ако някой във вашата компания не обслужва клиентите ви, това боли повече от вашата компания; боли Америка.
Пол Зейн Пилзър
Трябва да сте запалени по бизнеса си. Ако не обичате бизнеса си, вие правите ужасна лоша услуга на клиентите си...
Пол Зейн Пилзър
Всъщност слушането е най-важният разграничител между успешния бизнес с щастливи клиенти... и всички останали.
Рамит Сети
Новините, даващи по-голям глас на зрителите, тъй като социалната мрежа е толкова популярна, са като готвач на Титаник, който, виждайки задаващия се айсберг и бягащи клиенти, смята, че ледът е бъдещето и започва да прави снежни конуси.
Рандал Мънро
Преди ставаше дума най-вече за нашите хора и за това колко добре познавахме клиентите си. Имаше няколко търсения в интернет по индустрии, но това не беше едно гише. Това беше всеки човек за себе си. И това, което имахме, беше свързано предимно с кредити, за разлика от различни области в индустрията, която надхвърля финансовите проблеми.
Андрю Каплан
Първото впечатление е трайно впечатление. Когато разговаряме с потенциален клиент за техния бизнес, това ни помага да знаем какво точно правят и как това се отразява на техния бранш.
Андрю Каплан
Пътят към ада е постлан със стремежа към обем. Обемът води до маргинални продукти, маргинални клиенти и значително увеличена управленска сложност.
Ричард Кош
Урокът за бизнеса е, че имате работа с истински хора. Това са вашите клиенти, тези са вашите служители, тези са вашите шефове и колкото по-добре разбирате как истинските хора тиктакат, толкова по-успешно ще успеете да постигнете целите си.
Ричард Талер
Предишна
1
2
3
4
(Текуща)
5
6
7
8
Следваща