Quotes.bg
Начало
Автори
Цитати на деня
Популярни цитати
Теми
Цитати на тема "Клиент" - страница 3
Най-лесният начин да разберете кой е клиентът в онлайн пространство е да разберете кой плаща за вещта. Обикновено хората, които плащат, са клиентите. Така че във Фейсбук хората, които плащат, са маркетолози. Това ги прави клиенти. И това означава, че ние сме продуктът, който се доставя на тези клиенти.
Дъглас Рушкоф
Знаем, че хората са по-малко отворени в разговорите, ако другият разговарящ сложи мобилен телефон на масата. Дори и да е изключен. Знакът е достатъчен, за да затвори ума и да направи потенциалния клиент или любовник по-малко вероятно да направи това, което поискате. Когато хората осъзнаят това, те ще започнат да прибират телефоните или да ги изключват.
Дъглас Рушкоф
Истинските крайни потребители на Фейсбук са маркетолозите, които искат да достигнат до нас и да ни повлияят. Те са платени клиенти на Фейсбук; ние сме продуктът. А ние сме техни работници. Безбройните часове, които ние - и най-вече младите - прекарваме в профилите си, са неплатеният труд, върху който Фейсбук оправдава оценката на акциите си.
Дъглас Рушкоф
Когато спрете да говорите, сте загубили клиента си. Когато обърнете гръб, сте я загубили.
Есте Лаудер
Архитектурата е особено трудна за жените; няма причина това да е така. Не искам да обвинявам мъже или общество, но мисля, че беше отдавна, клиентите бяха мъже, строителната индустрия е изцяло мъжка.
Заха Хадид
Това, което не осъзнават, е, че не съм в бизнеса да правя дрехи. Не съм в бизнеса да печеля повече пари за себе си, за бога. Това е причината Патагония да съществува - да приложи в действие препоръките, за които прочетох в книгите, за да избегна срив в околната среда. Това е причината да се занимавам с бизнес - да се опитаме да изчистим собствения си акт и да се опитаме да повлияем на други компании да постъпят правилно, и да се опитаме да повлияем на нашите клиенти да постъпят правилно. Така че няма да се променяме.
Ивон Шуинар
Най-добрият клиент на американската индустрия е добре платеният работник.
Франклин Делано Рузвелт
Толкова е важно да изпитате какво преживяват вашите клиенти и да се вслушате в техните предложения.
Хауърд Хюз
Най-добрият начин да завоюваш нови клиенти е да правиш добра реклама.
Дейвид Огилви
Персонализацията, за разлика от други подходи, се основава на уважение към клиента и неговата уникалност. И зад това - уважение към себе си и собствената уникалност.
Александър Деревицки
Да кажеш, че си го научил, но студентът не го е научил, е все едно да кажеш, че си го продал, но клиентът не го е купил.
Алфи Кон
Аз не мисля, какво иска клиента. Предпочитам да го питам за това.
Лари Елисън
Ако у вас има продукт, който има много клиенти, то вероятно, е добра идея.
Лари Пейдж
...Вашите най-добри клиенти са тези, които имате в момента.
Алън Акселрод
Задачата на маркетинга е дотолкова да изучи клиента, че продуктите или услугите да паснат напълно на клиента и да се продават сами.
Питър Дракър
Много програми за обучение на продавачи учат стажантите да "отразяват и уподобяват" позата на клиента, настроението му, начина му на говорене, тъй като е установено, че подобия във всяко едно от тези отношения водят наистина добри резултати.
Робърт Чалдини
...най-страшният клиент за адвокатът е невинен клиент. Защото ако се прецакаш и той отиде в затвора, това ще остави белег в душата ти за цял живот.
Майкъл Конъли
Хората, с които прекарвате време, оказват значително влияние върху състоянието ви на духа и как се чувствате към себе си. Нека това да бъде императивът на вашия бизнес: Избирайте клиентите си толкова внимателно, колкото избирате приятелите си.
Майкъл Порт
Бизнес процесът е съвкупност от дейности, които приемат един или повече видове вход и създават изход, който е от стойност за клиента. Бизнес процесът има цел и е повлиян от събития, случващи се във външния свят или в други процеси.
Майкъл Хамър
Реинженерингът е отхвърляне на установени процедури, нов поглед върху работата по създаване на продукт или услуга и предоставяне на стойност за клиента.
Майкъл Хамър
Когато една компания стане по-голяма, когато започне да привлича служители, тя естествено преминава през тази тенденция да иска да контролира, да иска да изгради процес - по същество да каже, че не всеки наш клиент или служител има голяма преценка.
Марк Рандолф
Когато бизнесът в крайна сметка забележи, че има дигитален шпионин в средата си и че жизненоважните им информационни системи са били компрометирани, ужасяващите 92 процента от случаите не е главният информационен директор на компанията, екипът по сигурността или системният администратор, който открива нарушение. По-скоро органите на реда, ядосан клиент или изпълнител уведомяват жертвата за проблема.
Марк Гудман
Предишна
1
2
3
(Текуща)
4
5
6
7
8
Следваща