Quotes.bg
Начало
Автори
Цитати на деня
Популярни цитати
Теми
Цитати на тема "Душа" - страница 66
По душа съм момиче от осемнадесети век. Нямам нищо против да бъда оставен в Лондон през 1715 година, в разгара на цялата драма на хановерското наследство.
Лорън Уилиг
Неспособността ни да мислим отвъд собствения си вид или да можем да съжителстваме с други форми на живот в това, което очевидно е масивен съвместен стремеж за оцеляване, със сигурност е болест, която прониква в човешката душа.
Лорънс Антъни
Силата за победа в битката не се събужда в успокоена душа.
Лорънс Краб
Болката не изчезва, дори се засилва, когато все по-ясно виждаме колко много душата ни е разядена от греха.
Лорънс Краб
Обичам романа като форма, като приключение на ума и душата. Наистина, аз абсолютно обичам да ги пиша; те поглъщат дните и нощите ми - какво да кажа? Но и аз съм запален студент по филми: гледам филм всяка вечер.
Лорънс Озбърн
Душата ни изпада в ужас при вида на предмети, която сама е преувеличила и очернил; върнете им истинските размери и цвят, и тя даже няма да ги забележи.
Лорънс Стърн
Колко често си задавам въпроса: кое е по-лесно да се измери - бездната на влажните недра на океана или дълбочината на човешката душа?
Лотреамон
Великото изкуство на киното се състои не в движенията на мускулите на лицето или тялото, а в движенията на ума и душата.
Луиза Брукс
Но не забравяйте кой сте всъщност. И не говоря за така нареченото ти истинско име. Всички имена са измислени от някой друг, дори това, което родителите ви са ви дали. Вие знаете кой сте всъщност. Когато сте сами през нощта, гледате нагоре към звездите или може би лежите в леглото си в пълен мрак, вие познавате онзи безимен човек във вас...Мускулите ви ще се втвърдят. Така ще бъде и сърцето и душата ви. Това е необходимо за оцеляване. Но не губете връзка с този човек дълбоко във вас, в противен случай изобщо няма да оцелеете.
Луис Сакър
Да говориш два езика означава да имаш две души.
Лус Габас