На отсрещната стена виси картина, единствената тук долу. Трудно е да се каже дали обектът на преден план на платното е гигантски кипарис или извисяващ се черен пламък. Пабло се приближава. Има толкова много движение в рамката на картината, той открива, че не може да се взира дълго в нито една точка. В далечината зад тъмния шпил в центъра обаче има долина с малки къщички, сгушени около църква с висока стълба, почти като сцени, на които Пабло е свидетел от прозореца на влака, докато се вози. (Люк Джерод Камър)

На отсрещната стена виси картина, единствената тук долу. Трудно е да се каже дали обектът на преден план на платното е гигантски кипарис или извисяващ се черен пламък. Пабло се приближава. Има толкова много движение в рамката на картината, той открива, че не може да се взира дълго в нито една точка. В далечината зад тъмния шпил в центъра обаче има долина с малки къщички, сгушени около църква с висока стълба, почти като сцени, на които Пабло е свидетел от прозореца на влака, докато се вози.

Люк Джерод Камър

Свързани теми

влак далечина дам движение долина имам картина кипарис къщичка обект пламък план платно прозорец рамка свидетел стена стълб сцена точка център църква шпил

Подобни цитати