Изучаването на психология за повишаване на ефективността на рекламите Ви не е зло. Той просто ви учи: 1. Какво искат хората. 2. Как се чувстват за това, което искат. 3. Защо се държат така. И след като разберете това, можете: 1. По-добре да разберете как да задоволите клиентите си. 2. Влияйте на повече хора да купуват. 3. Вземете вашите качествени продукти в ръцете на повече хора. 4. Помогнете да добавите повече удовлетворение към живота им. Виждате ли? В крайна сметка не е толкова лошо, нали? Не и ако започнете с качествен продукт. (Дрю Ерик Уитмън)

Изучаването на психология за повишаване на ефективността на рекламите Ви не е зло. Той просто ви учи: 1. Какво искат хората. 2. Как се чувстват за това, което искат. 3. Защо се държат така. И след като разберете това, можете: 1. По-добре да разберете как да задоволите клиентите си. 2. Влияйте на повече хора да купуват. 3. Вземете вашите качествени продукти в ръцете на повече хора. 4. Помогнете да добавите повече удовлетворение към живота им. Виждате ли? В крайна сметка не е толкова лошо, нали? Не и ако започнете с качествен продукт.

Дрю Ерик Уитмън

Свързани теми

ефективност живот зло изучаване клиент повишаване продукт психология реклама ръка сметка удовлетворение хора хоро

Подобни цитати