Компаниите отдавна събират данни, за да разбият клиентската си база на определени сегменти. Сега политическите партии също са усвоили микро-таргетирането, използвайки данни за навици на пазаруване, дейности за свободното време, история на гласуване, дарения за благотворителност и т.н., за да определят вероятните поддръжници и вида на апелациите, които най-вероятно ще ги спечелят. (Джеймс Суровецки)

Компаниите отдавна събират данни, за да разбият клиентската си база на определени сегменти. Сега политическите партии също са усвоили микро-таргетирането, използвайки данни за навици на пазаруване, дейности за свободното време, история на гласуване, дарения за благотворителност и т.н., за да определят вероятните поддръжници и вида на апелациите, които най-вероятно ще ги спечелят.

Джеймс Суровецки

Свързани теми

апелация база благотворителност вид време гласуване данни дарение дейност история компания навик пазаруване партия поддръжница сегмент

Подобни цитати