Хората имат много митове за гнева, които ги карат да категоризират проблема по определен начин. Например, някои хора смятат, че гневът е биологичен или наследствен, но този мит няма солидна основа. Въпреки че някои хора са по-склонни към гняв поради техния психофизически състав или изпадане в гуните на страст и невежество, тяхната социализация или качество на общуване ще има по-голямо влияние върху техните реакции. Въпреки че предизвикваме други влияния в ситуация като нашата карма, която засяга начините, по които реагираме на конкретни ситуации, мит е, че гневът е биологичен и постоянен, непроменим аспект на тялото. (Бхакти Тиртха Свами)

Хората имат много митове за гнева, които ги карат да категоризират проблема по определен начин. Например, някои хора смятат, че гневът е биологичен или наследствен, но този мит няма солидна основа. Въпреки че някои хора са по-склонни към гняв поради техния психофизически състав или изпадане в гуните на страст и невежество, тяхната социализация или качество на общуване ще има по-голямо влияние върху техните реакции. Въпреки че предизвикваме други влияния в ситуация като нашата карма, която засяга начините, по които реагираме на конкретни ситуации, мит е, че гневът е биологичен и постоянен, непроменим аспект на тялото.

Бхакти Тиртха Свами

Свързани теми

аспект влияние гняв друг изпадане имам карат карма качество мит начин невежество общуване основа проблема реакция ситуация социализация страст състав тяло хора хоро

Подобни цитати