Най-лошото нещо, което може да се случи на напреднали преданоотдадени, които са фиксирани в Кришна съзнание, е, че те ще се върнат в духовния свят. Така те са способни от бедствени ситуации да се върнат при Кришна по-бързо. Част от процеса на преданост е, че от време на време всеки трябва да бъде изпитан по различни начини. Когато поемаме към предано служене, ние обявяваме война на Мая. Ние сме на бойно поле, ангажирани в нашата собствена битка при Курукшетра. Не трябва да четем Бхагавад Гита и да мислим, че това е просто някаква очарователна древна история и философия. Трябва също така да разберем, че Арджуна представлява всеки човек, който се опитва да приеме подслон от Кришна. Арджуна трябваше да претърпи объркване и сериозни избори, но Кришна присъстваше, за да го защити. (Бхакти Тиртха Свами)

Най-лошото нещо, което може да се случи на напреднали преданоотдадени, които са фиксирани в Кришна съзнание, е, че те ще се върнат в духовния свят. Така те са способни от бедствени ситуации да се върнат при Кришна по-бързо. Част от процеса на преданост е, че от време на време всеки трябва да бъде изпитан по различни начини. Когато поемаме към предано служене, ние обявяваме война на Мая. Ние сме на бойно поле, ангажирани в нашата собствена битка при Курукшетра. Не трябва да четем Бхагавад Гита и да мислим, че това е просто някаква очарователна древна история и философия. Трябва също така да разберем, че Арджуна представлява всеки човек, който се опитва да приеме подслон от Кришна. Арджуна трябваше да претърпи объркване и сериозни избори, но Кришна присъстваше, за да го защити.

Бхакти Тиртха Свами

Свързани теми

битка война време защита избор история мая начин нещо объркване подслон поле преданост приема процес свят ситуация служене съзнание философия част чета човек

Подобни цитати

Всеки човек е богат или беден в зависимост от това, в каква степен може да се ползва от предметите за необходимост, удобство и удоволствие. Но след като вече се е установило разделението на труда, човек със собствения си труд може да си набави само незначителна част от тези предмети - значително по-голяма част той трбва да получи чрез труда на другите хора; и той ще бъде богат или беден в зависимост от количеството на онзи труд, с който може да се разпорежда или да купи. Затова стойността на всяка една стока за индивида, който я притежава, но има предвид не да я използва или лично употребява, а да я разменя за други предмети, е равна на количеството труд, което той може да купи чрез нея или да получи в свое разпореждане. По този начин трудът представлява действителното мерило за разменната стойност на стоките. Вижте цитата
Адам Смит