Нищо не успява така, както успехът; децата, които се отказват от училище, са имали постоянен неуспех и би било трудно да се обвиняват самите деца, че гласуват с краката си и играят на бягство колкото е възможно повече. Този отказ не е необходим; то се налага на децата чрез неподходящи методи на преподаване, които не отчитат вродените модели на способностите на тези деца. Връщането към разума е отдавна закъсняло; трябва да обърнем голямо внимание на генетичната основа на способностите на нашите деца. (Ханс Айзенк)

Нищо не успява така, както успехът; децата, които се отказват от училище, са имали постоянен неуспех и би било трудно да се обвиняват самите деца, че гласуват с краката си и играят на бягство колкото е възможно повече. Този отказ не е необходим; то се налага на децата чрез неподходящи методи на преподаване, които не отчитат вродените модели на способностите на тези деца. Връщането към разума е отдавна закъсняло; трябва да обърнем голямо внимание на генетичната основа на способностите на нашите деца.

Ханс Айзенк

Свързани теми

било бягство внимание връщане дете имам крак метод модел неуспех нищо основа отказ преподаване разум способност теза успех училище

Подобни цитати