Нищо не успява така, както успехът; децата, които се отказват от училище, са имали постоянен неуспех и би било трудно да се обвиняват самите деца, че гласуват с краката си и играят на бягство колкото е възможно повече. Този отказ не е необходим; то се налага на децата чрез неподходящи методи на преподаване, които не отчитат вродените модели на способностите на тези деца. Връщането към разума е отдавна закъсняло; трябва да обърнем голямо внимание на генетичната основа на способностите на нашите деца. (Ханс Айзенк)

Нищо не успява така, както успехът; децата, които се отказват от училище, са имали постоянен неуспех и би било трудно да се обвиняват самите деца, че гласуват с краката си и играят на бягство колкото е възможно повече. Този отказ не е необходим; то се налага на децата чрез неподходящи методи на преподаване, които не отчитат вродените модели на способностите на тези деца. Връщането към разума е отдавна закъсняло; трябва да обърнем голямо внимание на генетичната основа на способностите на нашите деца.

Ханс Айзенк

Свързани теми

бягство внимание връщане дете имам крак метод модел нищо основа отказ преподаване способност училище

Подобни цитати