Във времена на бум компаниите имат високи печалби. Те увеличават производството, за да задоволят търсенето на стоки. Това води до излишно предлагане. Компаниите намаляват цените, за да се конкурират за клиенти. което води до по-ниски печалби, съкращения и икономическа депресия. В крайна сметка по-ниските цени водят до увеличаване на търсенето и печалбите отново се повишават. Икономиката е йо-йо. (Ниал Кищайни)

Във времена на бум компаниите имат високи печалби. Те увеличават производството, за да задоволят търсенето на стоки. Това води до излишно предлагане. Компаниите намаляват цените, за да се конкурират за клиенти. което води до по-ниски печалби, съкращения и икономическа депресия. В крайна сметка по-ниските цени водят до увеличаване на търсенето и печалбите отново се повишават. Икономиката е йо-йо.

Ниал Кищайни

Свързани теми

бум вода време депресия икономика имам клиент компания печалба предлагане производство сметка стока съкращение търсене увеличаване цена

Подобни цитати