Като се има предвид значителният дял на марката на Лего, може да очаквате, че компанията трябва да има маркетингов бюджет в милиарди. Не е така. Всъщност маркетинговият бюджет на Лего е толкова скромен, че ако го запиша тук, сигурно ще си помислите, че е печатна грешка. Лего не говори самостоятелно; позволява на Лего маниаците да говорят за него. (Мартин Линдстрьом)

Като се има предвид значителният дял на марката на Лего, може да очаквате, че компанията трябва да има маркетингов бюджет в милиарди. Не е така. Всъщност маркетинговият бюджет на Лего е толкова скромен, че ако го запиша тук, сигурно ще си помислите, че е печатна грешка. Лего не говори самостоятелно; позволява на Лего маниаците да говорят за него.

Мартин Линдстрьом

Свързани теми

бюджет говор грешка дял имам компания лего маниак марка помисъл

Подобни цитати