Ранното влизане е подходящо, когато са налице следните общи обстоятелства: Имиджът и репутацията на фирмата са важни за купувача и фирмата може да развие подобрена репутация, като бъде пионер. Ранното навлизане може да инициира процеса на обучение в бизнес, в който кривата на обучение е важна, опитът е труден за имитация и той няма да бъде анулиран от последователни технологични поколения. Лоялността на клиентите ще бъде голяма, така че ползите ще се натрупат за фирмата, която първо продава на клиента. Абсолютни разходни предимства могат да бъдат постигнати чрез ранен ангажимент за доставки на суровини, канали за дистрибуция и т.н. (Майкъл Портър)

Ранното влизане е подходящо, когато са налице следните общи обстоятелства: Имиджът и репутацията на фирмата са важни за купувача и фирмата може да развие подобрена репутация, като бъде пионер. Ранното навлизане може да инициира процеса на обучение в бизнес, в който кривата на обучение е важна, опитът е труден за имитация и той няма да бъде анулиран от последователни технологични поколения. Лоялността на клиентите ще бъде голяма, така че ползите ще се натрупат за фирмата, която първо продава на клиента. Абсолютни разходни предимства могат да бъдат постигнати чрез ранен ангажимент за доставки на суровини, канали за дистрибуция и т.н.

Майкъл Портър

Свързани теми

ангажимент бизнес влизане дистрибуция доставка имидж имитация канал клиент купувач лоялност навлизане обстоятелство обучение опит пионер поколение полза предимство процес репутация суровина фирма

Подобни цитати